חזון וערכים

קבוצת סקאל, פועלת מיומה הראשון למען לקוחותיה תוך שמירה על מספר ערכי יסוד. ערכים אלו מכוונים את פעילותנו העסקית ואת התנהלותנו, הן אל מול קהל לקוחותינו והן אל מול הספקים והעובדים, אשר חולקים איתנו את הדרך. אנו בקבוצה מאמינים כי ערכי יסוד אלו חיוניים ליצירת חווית הקניה הייחודית אותה אנו מעניקים ללקוחותינו.

סקאל כמשפחה
קבוצת סקאל מייחסת את הצלחתה להיותה חברה משפחתית. מיום הקמתה ועד היום, תפיסת העולם בקבוצה היא שילוב יתרונות ערכי המשפחה, כערכים מוספים בניהול העסקים. מבחינת הקבוצה, העובדים, הספקים והלקוחות מהווים חלק מהמשפחה ושותפים מלאים בעשייה ובפעילות העסקית. פילוסופיית ניהול זו מוכיחה את עצמה מדי יום ביומו והעובדים, הנהנים מאווירה נעימה ומיחס משפחתי, גומלים ברמת פרודוקטיביות ואכפתיות גבוהה, כבני משפחה לכל דבר.

חווית קנייה
המוטו של קבוצת סקאל הוא ש: "לקוח שנהנה ישוב ויקנה”. לכן, אנו בקבוצת סקאל מקפידים על גישה נעימה ומחויכת ללקוחות ועל סגנון עיצובי נעים, מזמין ובלתי פורמאלי של החנויות.

שירות לקוחות
אחת ממטרותיה של קבוצת סקאל היא הפיכת הלקוחות לשגרירים, אנו בקבוצה מאמינים כי לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר ולקוח שבע רצון הופך למעין שגריר של הקבוצה. לכן אנו בקבוצת סקאל מקפידים על שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר, שירות אדיב, מחויך ובלתי מתפשר.

דינמיות ויצירתיות
בעולם דינאמי ותחרותי, ראשוניות, חדשנות ואטרקטיביות הן לא רק מילים יפות אלא צורך הישרדותי. קבוצת סקאל פועלת באופן מתמיד תחת ההנחה כי הדבר הבא נמצא מעבר לפינה, הבנה זו הביאה לכך שהקבוצה אינה חדלה לרגע מניתוח השווקים, הבינלאומי והמקומי על מנת לשמור על יתרונה באספקת הטרנדים העכשוויים והאיכותיים ביותר לצרכן הישראלי.

תמורה הוגנת
עקרון מסחרי ושיווקי מרכזי בקבוצת סקאל הוא קנייה ישירות מהיצרן המקורי ומכירה ללקוח הסופי, ללא תיווך של גורמים נוספים. עיקרון זה מוכיח את עצמו במחירי המוצרים: בחנויות הדיוטי פרי רמת המחירים נמוכה בכ-20%-30% ממחירי חנויות מתחרות, ובשוק המקומי עומד שיעור החיסכון, לטובת חנויות קבוצת סקאל.

עבור הלקוח
ההקפדה של קבוצת סקאל על מוצרים איכותיים, חווית קנייה מהנה ומחירים נוחים ותחרותיים הן סיבות מצוינות למיצוב הגבוה של הקבוצה בעיני לקוחותיה.

2012 © כל הזכויות שמורות לקבוצת סקאל