הנאום השיווקי שמאחורי כל מוצר הוא המפתח לחיבור עם לקוחות

ניתוח התהליך שבו משתמש הלקוח שלכם כדי למצוא אתכם הוא חיוני כדי שתוכלו למקסם את הנראות של העסק שלכם בפני לקוחות נוספים, ישנים וחדשים כאחד.

 

צרכנים כיום מחפשים בכל מקום את מה שהם צריכים ורוצים לרכוש. בבית, בעבודה ובדרכים. מסע הזיגזוג של הלקוחות האלה מאתגר את העסקים המקומיים להבחין מדוע חלק מהם נע בכיוון אחד ואילו חלק זז בכיוון השני. אז למה בעצם צרכנים בוחרים עסק אחד על פני עסק אחר? כדי לענות על השאלה, על בעלי עסקים להתמקד בשלושה עקרונות חיוניים: הכרת הקהל שלכם, ביסוס הנוכחות המקוונת והקלה במלאכת החיפוש שאנשים עורכים כדי למצוא אתכם.

 

הכירו את הקהל שלכם

צרכנים מעריכים סוגים שונים של מידע כאשר הם מקבלים החלטות רכישה. מידע ראשוני מורכב מהיסודות הקריטיים כמו מחיר, זמינות המוצר או השירות ומיקום העסק. מידע משני מספק מידע לגבי הקשר סביב העסק והיצעו על ידי סיפוק שאלות או צרכים נוספים שיש לצרכנים. זה כולל המלצות, ביקורות, הצעות, תמונות או סרטונים, ובדרך כלל מתקבל בהמשך תהליך חיפוש.

 

על פי The Why Before The Buy, סקר שנערך על ידי יותר מ-5,400 צרכנים באמצעות YP (לשעבר YellowPages.com) ובשיתוף פעולה עם Thrive Analytics ואיגוד החיפוש המקומי, צרכנים מסתמכים כמעט באופן שווה על מידע ראשוני ומשני – 52 אחוזים ו-48 אחוזים, בהתאמה. אך צרכנים שאמרו כי החלטתם התבססה בעיקר על הוצאת מידע משני מוציאים, בממוצע, פי שניים יותר כסף מאלו שנשענים על מידע ראשוני בקבלת החלטות.

 

לא רק שעסקים צריכים לספק מידע בסיסי על מוצר או שירות, הם גם צריכים להנגיש את המידע המשני אותו שוקלים צרכנים רבים בעת קבלת החלטות רכישה. במקרים רבים, מידע משני כולל טיעונים שיווקיים לטובת עסק אחד על פני עסק אחר.

 

בססו נוכחות מקוונת מלאה ומדויקת

רבות מהסיבות שהצרכנים מציינים בבחירת עסק מסוים קשורות לנוכחות המקוונת של העסק – דבר שבעל עסק יכול לשלוט בו. על ידי התייחסות למידע שגוי או לא עקבי, עידוד הלקוחות לכתוב ביקורות או שיתוף תוכן וידאו ותמונות, הבעלים בונים ומעצבים את נוכחותם ברשת.

 

צרכנים אפילו לא ישקלו לרכוש מעסק בעל נוכחות מקוונת ירודה. מידע לא עקבי ברחבי האינטרנט, תוכן לא מדויק באתר ופרטי קשר שגויים מתסכלים את הצרכנים, ולעתים קרובות שולחים אותם לעסקים המתחרים. עסקים ללא אתר, תמונות או דירוגים / ביקורות מפספסים גם הם הרבה מאוד לקוחות מיוחדים. לכן, כמו שיש גורמים מרכזיים שצרכנים שוקלים לפני שהם מבצעים רכישה, ישנם גם גורמים המשפיעים על החלטתו של הצרכן להימנע מעסק מסוים.

 

איתור קל של העסק שלכם

אנו חיים בעולם מחובר תמיד. מכשירים ניידים ממלאים תפקיד קריטי במסע הקניות של הלקוח, ועסקים שלא מקלים על צרכנים בדרכם להגיע אליהם מחמיצים אותם. למרות שהצרכנים עשויים להתחיל בחיפוש אחר מקום אחר, הם נאלצים להשתמש בשלב זה בסמארטפונים. על פי המחקר Why Before the Buy, בין הסיבות העיקריות שצרכנים משתמשים במכשיר נייד היא היכולת למצוא עסק בקרבת מקום. הם גם אוהבים את תכונת הלחיצה להתקשרות, המאפשרת להם ליצור קשר עם עסק במהירות ובישירות. טלפונים חכמים הם לא רק אידיאליים לחיפוש מקומי, הם גם עשו מהפכה בכל מה שקשור לכיצד ואיפה הצרכנים עושים קניות.

 

בעולם הדיגיטלי של ימינו, ההחלטה לקנות מעסק אחד ולא מעסק אחר יכולה להתרחש ללא רמזים מוקדמים. כשאתם מסבכים את העניינים, צרכנים עשויים להפסיק באופן דומה לקנות מכם ללא כל אזהרה. לעסקים מקומיים חשוב מתמיד לדעת מתי, היכן ואיך להגיע לצרכנים שמחפשים אותם. כישלון בכך עשוי להיות אובדן הזדמנויות.

לתגובה